31 października 2014

Live your art.

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać LO na najnowsze wyzwanie Scrappin' Fantasies! ;)

Hi!
Today I would like to share with you another layout - this time made for the newest challenge at Scrappin' Fantasies


Na stronie SF mogliście zobaczyć inne LO, ale strasznie mi się nie podobało więc postanowiłam je "trochę" zmienić. Na początku miały być to jedynie kosmetyczne poprawki, ale po 30 minutach myślenia zaczęłam całkowicie zmieniać kompozycję i w ten właśnie sposób powstało całkiem nowe LO. Ale grunt, że teraz jestem zadowolona. ;)

Yeah, You might have seen another LO earlier on SF page but I thought I was very, very ugly so I decided to change it. The first thought was to try to add just some embellishments to old page but after half an hour of thinking I started to rearrange the whole composition. So in that way brand new LO  was made. But the best thing is that now I'm completely satisfied wit it. ;)







Mam nadzieję, że teraz również Wam się podoba. ;)
Miłego weekendu!

I hope that now you also like it. ;)
Have a nice weekend!

11 komentarzy:

  1. Świetne! Widzę, że coraz częściej scrapujesz, lubię Twoje Lo'sy, czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest ten scrap, taki spokojny i delikatny. Podoba mi się połączenie papierów - wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala praca, bardzo podobaja mi się Twoje Lo'sy.Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. no, mi też sie bardzo podoba i byłabym zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie zrobiłaś warstwy pod zdjęciem :) te tagi są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem, jak wyglądało wcześniej, bo teraz jest fantastyczne :) te kwiatuszkowe akcenty są rewelacyjne! :) co taka zamyślona na zajęciu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropeczki i papier w drobniutkie kwiatuszki są urocze ^^ Bardzo ciekawa kompozycja :) I tagi też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne jest ;) podobają mi się te stonowane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. LO jest fantastyczne, cudowna kompozycja! zdjęcie idealnie kolorystycznie wpasowane i ... piękne ! :D cudo !

    OdpowiedzUsuń
  10. Grochy nadają bardzo fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozytywne słowo, które sprawia mi radość za każdym razem gdy je czytam. ;)